Klachten prodedure.

Op deze pagina kunt u vinden hoe u een klacht, opmerking of ander probleem kan melden. U kunt een klacht indienen zowel voor een product als dienstverlening of afhandeling van uw producten. Wij staan open voor verbeteringen, Als u een verbetering heeft maar geen klacht mag U deze via de zelfde kanalen opgeven.

1. Antwoord termijnen:

dutchcolour heeft de volgende termijnen om uw klacht, vraag of opmerking af te handelen:

  • Binnen 2 werkdagen antwoord op uw klacht
  • Inhoudelijk antwoord krijgt u zo snel mogelijk maar binnen uiterlijk 14 dagen
  • Retouren worden binnen 2 werkdagen beantwoord en een verzend label op gestuurd

2. Retouren

Retouren kunt u aanmelden op een aantal manieren:

  • via: ons klantencentrum: contact opnemen
  • via de email: Info@dutchcolour.nl
  • via uw bestellingen overzicht
  • via telegram: @dutchcolour
  • via ons telefoon nummer: 06-28 26 47 98

Binnen Nederland heeft u recht op een gratis retour, wij zullen voor U een zend label toe sturen. Buiten Nederland zullen wij U de informatie toesturen waar U naartoe kan retouren.

3. Garantie

U kunt problemen met uw product via de volgende kanalen opgeven:

  • via: ons klantencentrum: contact opnemen
  • via de email: Info@dutchcolour.nl
  • via telegram: @dutchcolour
  • via ons telefoon nummer: 06-28 26 47 98

U krijgt dan binnen 2 werkdagen bericht of wij u garantie aanvraag inbelhandeling kunnen nemen of dat er nog informatie ontbreekt.

Wij behandelen garantie klachten binnen 14 werkdagen.

4. Klachten over dienstverlening en/of product

Heeft u een klacht over de verzending van u een dienstverlening en/of product dan kunt u via de volgende kanalen uw klacht indienden:

  • via: ons klantencentrum: contact opnemen
  • via de email: Info@dutchcolour.nl
  • via uw bestellingen overzicht
  • via telegram: @dutchcolour
  • via ons telefoon nummer: 06-28 26 47 98

Wij behandelen uw klacht binnen 2 werkdagen. Als uw klacht leid tot een retour aanvraag dan gebruiken wij de begin datum van Uw klacht als datum waarop de 14 dagen retour termijn bepaald word.
bijvoorbeeld:
U besteld een product op 1-1-2020 en heeft een klacht op 13-1-2020 en op 15-1-2020 word er geconstateerd dat er een herroeping gewenst is. dan zal U de herroeping krijgen volgend de 14 dagen herroepingsrecht.

5. Ontevreden over onze producten? komt u er niet uit?

Bent u ontevreden met uw aankoop en komen wij er niet uit. Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).