Klachten prodedure.
Op deze pagina kunt u vinden hoe u een klacht, opmerking of ander probleem kan melden. U kunt een klacht indienen zowel voor een product als dienstverlening of afhandeling van uw producten. Wij staan open voor verbeteringen, Als u een verbetering heeft maar geen klacht mag U deze via de zelfde kanalen opgeven.
1. Antwoord termijnen:
dutchcolour heeft de volgende termijnen om uw klacht, vraag of opmerking af te handelen:
- Binnen 2 werkdagen antwoord op uw klacht
- Inhoudelijk antwoord krijgt u zo snel mogelijk maar binnen uiterlijk 14 dagen
- Retouren worden binnen 2 werkdagen beantwoord en een verzend label op gestuurd
2. Retouren
Retouren kunt u aanmelden op een aantal manieren:
- via: ons klantencentrum: contact opnemen
- via de email: Info@dutchcolour.nl
- via uw bestellingen overzicht
- via telegram: @dutchcolour
- via ons telefoon nummer: 06-28 26 47 98
Binnen Nederland heeft u recht op een gratis retour, wij zullen voor U een zend label toe sturen. Buiten Nederland zullen wij U de informatie toesturen waar U naartoe kan retouren.
3. Garantie
U kunt problemen met uw product via de volgende kanalen opgeven:
- via: ons klantencentrum: contact opnemen
- via de email: Info@dutchcolour.nl
- via telegram: @dutchcolour
- via ons telefoon nummer: 06-28 26 47 98
U krijgt dan binnen 2 werkdagen bericht of wij u garantie aanvraag inbelhandeling kunnen nemen of dat er nog informatie ontbreekt.
Wij behandelen garantie klachten binnen 14 werkdagen.
4. Klachten over dienstverlening en/of product
Heeft u een klacht over de verzending van u een dienstverlening en/of product dan kunt u via de volgende kanalen uw klacht indienden:
- via: ons klantencentrum: contact opnemen
- via de email: Info@dutchcolour.nl
- via uw bestellingen overzicht
- via telegram: @dutchcolour
- via ons telefoon nummer: 06-28 26 47 98
Wij behandelen uw klacht binnen 2 werkdagen. Als uw klacht leid tot een retour aanvraag dan gebruiken wij de begin datum van Uw klacht als datum waarop de 14 dagen retour termijn bepaald word.
bijvoorbeeld:
U besteld een product op 1-1-2020 en heeft een klacht op 13-1-2020 en op 15-1-2020 word er geconstateerd dat er een herroeping gewenst is. dan zal U de herroeping krijgen volgend de 14 dagen herroepingsrecht.
5. Ontevreden over onze producten? komt u er niet uit?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).